Sportcentrum Paráda sportcentrum & wellness Kroměříž

recepce@sportparada.cz

sportovište: 777 883 580
welness: 777 478 134

ÚVODNÍ STRANA ROZPIS LEKCÍ AKCE CENÍK KONTAKTY PARKOVIŠTĚ

HEAT pásy

skupinové cvičení vycházející z přirozeného lidského pohybu. Při chůzi na mechanických pásech za doprovodu motivační hudby přirozenou a nenásilnou formou hubneme, posilujeme srdce, zlepšujeme práci s dechem a to aniž bychom zatížili páteř a klouby. Je určený pro všechny věkové kategorie. Společně spálíme 500 – 800 kcal, ujdeme 3-5 km, zlepšíme si fyzičku a odejdeme s dobrou náladou.

Rozpis lekcí Naši instruktoři

Štíhlá a Fit (FIT&SLIM)

ŠTÍHLÁ A FIT 30 MINUTOVÉ CVIČENÍ  (FIT & SLIM)

Procvičení celého tělo v intenzivním dynamickém tempu, zaměřené hlavně na problémové partie nohy, zadek a břicho. Pravidelné 30 minutové cvičení 3x týdně, díky němuž změnu postavy pocítíte velmi rychle. Hubněme efektivně!


Rezervace na recepci nebo email: recepce@sportparada.cz nebo tel. 777 883 580

Více informací o Štíhlá a Fit (FIT&SLIM) Rozpis lekcí Naši instruktoři

KRUHOVÝ TRÉNINK

Nebojte se vyzkoušet kruhový trénink, na každém stanovišti se cvičí 30 sekund, 10 sekund oddych a přechází se na druhé stanoviště. Každý jede ve svém vlastním tempu, vhodné i pro začátečníky.

Kruhový trénink je komplexní cvičení, které zapojí maximální množství svalových skupin. Cvičí se s vlastní vahou těla, lehkou zátěží nebo pomůckami a klademe hlavně důraz na výdrž a dynamiku. Velkou výhodou kruhového tréninku je, že se kromě silových schopností rozvíjí také obratnost, vytrvalost a kondice.
Tento trénink Vám pomůže s formováním postavy, efektivnímu spalování tukových buněk a zvýšíte si celkovou kondici.

Rozpis lekcí Naši instruktoři

Jumping

Jumping program je sestaven tak, aby oslovil širokou veřejnost tak, aby si na své přišel opravdu každý. Díky kombinacím rychlých a pomalých poskoků se silovými prvky a rychlých sprintů, efektivně spalujete tuky. Komplexnost cviků zaručuje posílení celého těla a tvarování jednotlivých partií. Značná část lekce je věnovaná i balančnímu cvičení, které je na pružném výpletu trampolínky opravdu zábavné. Výhodou balancování je zpevnění hlubokého zádového svalstva, které jiným než balančním cvičením neposílíte.

Více informací o Jumping Rozpis lekcí Naši instruktoři

FITBOX

Fitbox® program vás díky svým přesně dávkovaným a komplexně zaměřeným lekcím dokáže dostat do svalové rovnováhy. Fitbox® program pozitivně ovlivňuje psychiku cvičence. Díky kvalitní pohybové aktivitě získáte velmi příjemný pocit sami ze sebe a ze svého těla. Fitbox® je ideální aerobní cvičení výrazně napomáhající ke zhubnutí, je určen především těm, kteří chtějí pečovat o svoji postavu.

Více informací o FITBOX Rozpis lekcí Naši instruktoři AKCE

Spinning®

Spinning® je moderní skupinové cvičení na stacionárním kole, které spojuje hudbu, motivaci a představivost do jednoho celku s přesně dávkovaným tréninkem. Tento originální cyklistický program nabízí fyzické a psychické prvky sportovního tréninku lidem každého věku a různé úrovně zdatnosti. Spinningový program kombinuje trénink podle srdeční frekvence s pěti styly jízdy a nabízí tak účastníkům neopakovatelný způsob cvičení. Nemusíte být zrovna vrcholoví sportovci, dokonce nemusíte nikdy předtím sportovat, a přesto můžete zajít na Spinning®.

Více informací o Spinning® Rozpis lekcí Naši instruktoři

SM systém

SM systém je rehabilitační metoda, která se skládá ze souboru cviků se speciálními lany. Díky tomuto cvičení aktivujete spirální svalové řetězce, které funkčně působí na stabilizaci a mobilizaci páteře. Stabilita (pevnost) a mobilita (pohyblivost, pružnost) jsou dvě vlastnosti páteře, které se navzájem ovlivňují, a jedna bez druhé nemůže existovat.

Cvičení SM systému je vhodné pro všechny věkové kategorie od dětí od pěti let, přes dospělé, seniory, těhotné, až po sportovce.
SM systém je vhodné začít cvičit, pokud chceme odstranit svalové dysbalance, zlepšit vadné držení těla, korigovat pohyb či uvolnit a regenerovat meziobratlové ploténky. SM Systém funguje i jako optimální kondiční a protahovací cvičení celého těla.

SM systém může sloužit jako:

  • Konzervativní metoda léčby výhřezů meziobratlové ploténky.
  • Prevence proti bolestem zad a degenerativním změnám na páteři.
  • Kompenzační cvičení jednostranného zatížení u sportovců.
  • Léčba skoliózy.
  • Korekce plochonoží.
  • Zlepšení stability a chůze.
  • Uvolnění velkých kloubů a celé pánevní oblasti.
  • Rehabilitace po výměně velkých kloubů či úrazech (zvětšování kloubní pohyblivosti).
Cvičení SM systému je užitečné pro lidi s bolestmi zad a bolestmi končetinových kloubů. Ulevíte s ním kloubům kyčelním, kolenním, ramenním, ale i kloubům nohy a nožní klenbě.
Rozpis lekcí Naši instruktoři

TRX

TRX® je revoluční metoda cvičení a je zkratka pro „Training Resistance Exercise“.  TRX® je závěsný systém využívající pouze hmotnost cvičence jako dominantní faktor pro zátěž při cvičení. TRX® buduje svalovou sílu, rovnováhu, flexibilitu a aktivuje stabilizační svalstvo po celou dobu cvičení. Je určen pro cvičence všech fitness úrovní, tedy od začátečníků až po elitní sportovce. Díky TRX® můžete vytvořit velmi efektivní tréninkovou jednotku za využití pouze jednoho druhu nářadí - jednoduchých popruhů. Po celou dobu cvičení využíváte pouze váhu vlastního těla a intenzitu dolaďujete úhlem naklonění oproti zavěšení Vašeho TRX®.  Závěsný systém TRX® byl původně vytvořen americkým námořnictvem pro tréninky mimo základnu. V současné době je toto cvičební nářadí plně využíváno ve sportovních centrech.

Pomocí TRX® ve velmi krátké době procvičíte celé tělo včetně hlubokého stabilizačního systému. Cvičení na TRX® splňuje všechny požadavky kvalitního funkčního tréninku.

  Rozpis lekcí Naši instruktoři

TABATA

Novinkou skupinového cvičení na podzim je TABATA - intervalový trénink pro nejlepší spalování tuků. Jedná se o cvičení při maximální intenzitě v krátkých časových intervalech, což je účinnější, než cvičení v nízké intenzitě po delší dobu.

Cvičí se po 20 sekundových intervalech, 20 minut intenzívního tréninku doplněné zahřátím a závěrečným strečinkem.

Více informací o TABATA Rozpis lekcí Naši instruktoři

VELKÉ BALONY

Cvičení je zdravotní, kondiční a pohybové, jehož hlavním záměrem je získání kondice a síly, odstranění bolesti kloubů a páteře. Cvičení se provádí na velkých míčích, které zaručují správné držení těla. Nejedná se o aerobní cvičení. Slouží i jako velmi vhodná relaxace.

Co míč vše umí:

  • uvolnit
  • posílit a relaxovat tělo
  • odstranit bolesti zad
  • rozvíjet obratnost, koordinaci a rovnováhu
  • slouží též coby rehabilitační pomůcka

Rozpis lekcí Naši instruktoři

Skupinové cvičení

Pro skupinové cvičení můžete využít prostory velké a malé telocvičny formou pronájmů.
Možnost individuálních lekcí jakékoliv sportovní aktivity, která je v nabídce sportcentra.


Rozpis lekcí Naši instruktoři

KANGOO JUMPING

KANGOO JUMPING

* Cvičí se se speciálními boty

* Redukce váhy zábavnou formou

* Posílení hlubokého svalstva

* Zpestření atletického tréninku

* Zdravý pohyb pro všechny ve fitku i venku

* Procvičíte zádové, stehenní, pánevní i břišní svalstvo

* Stimulace a posílení kardiovaskulárního systému a lepší využití kyslíku

* Formování postavy, zvýšení fyzičky, rehabilitační účely

Rozpis lekcí Naši instruktoři

POUND FIT

POUND FIT

* Každou středu v 17:30 lekce skvělé novinky, při které se zapotíte ale i náramně pobavíte! vhodné mít rezervaci!!

* 50 minut kardio lekce inspirované hraním na bicí na dynamickou hudbu

* Během lekce zapojíte všechny svaly, především však hýždě, vnitřní stehna, ale také ruce i břicho

* Pobavíte se a vcítíte se do role rockové hvězdy

* Cvičí se se speciálně navrženými paličkami, zvané RIPSTIX

* Cvičí se v několika modifikacích sestavy tak, aby Vás to opravdu bavilo a mohl cvičit úplně každý

Rozpis lekcí Naši instruktoři